Verzenden & retourneren
Verzenden
Vanaf €75,- GRATIS levering in België en Nederland.
Heeft jouw bestelling een totale waarde onder €75,-? Dan bedraagt de verzendkost voor België €7.
Momenteel kan er verzonden worden naar adressen in België. Voor verzending naar andere landen kan je ons steeds contacteren via info@pommelie.be
Als verzendoptie kan je kiezen voor verzending aan huis of gratis afhaling in de winkel. De openingsuren van de winkel kan je op www.pommelie.be terug vinden.
Wanneer je aangeeft te opteren voor verzending, verklaar je kennis genomen te hebben van de algemene voorwaarden van Bpost, deze zijn tevens hier terug te vinden.
Levering
Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 werkdagen te verzenden.
Gepersonaliseerde producten hebben een langere levertermijn. Informeer gerust via info@pommelie.be indien je graag de levertermijn van jouw bestelling wenst te weten.
Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het normaal gezien binnen de 1 à 2 werkdagen geleverd (BE). Eens het pakje bij ons vertrokken is, zijn we echter afhankelijk van Bpost of de koerierdienst, en zijn we niet verantwoordelijk bij eventuele laattijdige levering door staking, onvoorziene omstandigheden, overmacht, of andere redenen die een vertraging veroorzaken.
Bpost informeert je op voorhand over de dag van levering van je pakket.
Check zeker ook je ongewenste mails of beter, download de Bpost app, registreer met je online shopping e-mailadres en je ontvangt automatisch je pakketnotificaties.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Bpost postcentrum in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.
Mijn pakket werd beschadigd geleverd?
Bezorg ons een foto van het label op de doos, de buitenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing.
Retourneren
Wil je afzien van jouw aankoop? Dat kan binnen veertien kalenderdagen, te rekenen vanaf de levering van jouw bestelling.
Je kan het product in ongebruikte staat en in de originele verpakking eenvoudig retourneren via Bpost. Bij ontvangst van je retour betalen wij jouw geld terug binnen de 14 dagen. Opgelet, zie je af van de aankoop zonder geldige reden? Geen probleem! Retourneren kan zeker, maar dan rekenen we wel de verzendkosten door.
Gepersonaliseerde producten, fopspenen of artikelen die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden. Artikelen die rechtstreeks via onze leveranciers worden verzonden (bv. meubelen) hebben afwijkende retourprijzen aangezien deze met speciaal transport worden verzonden.
Hoe ga je te werk?
- Meld je retour aan via info@pommelie.be met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.
- Je ontvangt vervolgens een retourlabel via mail.
- Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer.
- Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in een Bpost postpunt naar keuze.
- Bij ontvangst storten we jouw geld binnen de 14 dagen terug.
Je wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Pommelie zich het recht om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.